پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119090
نارضايتي خانواده ها از پوشش نامناسب لباس مدارس
تاریخ انتشار : 1393/07/09 11:29:51
نمایش : 1663
شايد پوشش نامناسب دانش آموزان و به خصوص دختران را مي توان يکي از بحث هاي مهمي دانست که بايد در مورد آن تصميات جدي تري گرفت؛ مسأله پوشش مدارس طي سال هاي اخير شکل جدي به خود گرفته و ضابطه مند شده است اما درحال حاضر اين مسأله به طور کامل قطعي نشده و در حال خروج از مسير اوليه مي باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با نزديک شدن به فصل پاييز و بازگشايي مدارس بازار لوازم التحرير و کيف و کفش و روپوش مدارس داغ مي شود،بازاري که فروشندگان انتظار رونق چشمگير و خانواده ها انتظار فروش فوق العاده و تخفيف ويژه را دارند.

روزهاي قبل از شروع سال تحصيلي همه در تکاپوي  خريد لوازم التحرير و لباس نو هستند تا با ظاهري جديد پا به مدارس و دانشگاهها بگذارند.

 شايد پوشش نامناسب دانش آموزان و به خصوص دختران را مي توان  يکي از بحث هاي مهمي دانست که بايد در مورد آن تصميات جدي تري گرفت؛ مسأله پوشش مدارس طي سال هاي اخير شکل جدي به خود گرفته و ضابطه مند شده است اما درحال حاضر اين مسأله به طور کامل قطعي نشده و در حال خروج از مسير اوليه مي باشد.

 معمولا دانش آموزان به دنبال تنوع هستند و از اين که چند سال متوالي يک مدل لباس بپوشند، خسته مي‌شوند و به سراغ لباس هايي مي روند که شايد با محيط فرهنگي مدارس هيچ سازگاري نداشته باشد.

اما بر اساس نظرسنجي به عمل آمده از دانش آموزان، درصد بالايي از آن‌ها خواهان تغيير لباس بوده‌اند،نارضايتي بسياري از خانواده‌ها از تغييرهاي سال به سال لباس مدارس لباس‌هايي که به علت نامرغوب بودن، تنها در روزهاي اول سال تحصيلي «نو» به نظر مي‌رسند و توجيه مسئولان براي اين همه تغييرات پي در پي شايد باعث شده است که دانش آموزان به سمت پوشيدن لباسهاي نامتعارف بروند که همين امر باعث به وجود آمدن مشکلات زيادي براي آنها و خانواده هايشان شده است.

دانش‌آموزاني که بعد از محيط خانواده بايد در مدارس بياموزند که قانع و کم توقع باشند؛ آيا جز تغيير در لباس و ظاهر آن‌ها، هيچ راه ديگري براي تغيير روحيه دانش‌آموزان وجود ندارديکي از اهداف مهم لباس‌هاي فرم مدارس جلوگيري از بروز مشکلات رواني دانش‌آموزاني بوده است که مشکلات مالي دارند، اما گويا اين طرح خود باعث بروز مشکلاتي ديگر در همين زمينه شده است.

 به هر حال شايد بهتر بود که مسئولان به دنبال راه حل بهتري براي اجراي رضايتمندتر اين طرح باشند، و با نظارت دقيق‌تر بر توليدي‌ها طول عمر لباس‌هاي فرم دانش‌آموزان را افزايش دهند تا دانش اموزان به جاي اينکه بيشتر وقت خود را صرف لباس و ظاهر خود کنند بيشتر تمرکز خود را براي يادگيري و کسب علم ودانش بگذارند.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html